Як вибрати стоматологічну клініку по рейтингу і відгуками?

Отже, прийшов час для відвідування стоматолога. Чим Ви керуєтеся при виборі фахівця – читаєте відгуки, дивіться рейтинги, опитуєте друзів в соціальних мережах? Рейтинги є найдоступнішим інструментом в Інтернеті і дістаються вони стоматологічним клінікам не так просто.
Середні показники
Рейтинги відображають середній коефіцієнт якості послуг, що надаються в стоматологічній клініці. Такий коефіцієнт не може відобразити всього спектру послуг клініки, тому що він базується на всіх підряд відгуках, а вони можуть бути адресовані одному або трійці лікарів, які роблять свою роботу якнайкраще.
Чи довіряти відгуками?
У світі стоматологічних послуг спостерігається невелика інфляція. По-перше, тому що ринок досить переповнений, а по-друге, тому що не кожен пацієнт навіть при наявності хорошого обслуговування готовий залишити відгук і поставити оцінку клініці. Є й інші пацієнти, які незадоволені якістю обслуговування, і вони також не залишають жодного відгуку. Якщо відгуки і оцінки на платформі за замовчуванням публічні, це ще більше впливає на реальну картину послуг, що надаються, тому що не кожен пацієнт бажає відкрито висловлювати свою думку щодо лікування тих чи інших проблем.
Проте, наявність низького рейтингу теж не завжди говорить про погану якість, адже погані відгуки пишуться в рази швидше, ніж позитивні і можливо дана клініка просто не зацікавлена в постійному нагадуванні клієнтам про оцінку їхніх послуг. Іншим моментом таких клінік може бути факт, що вони не приділяють належної уваги інтернет-маркетингу.
Вчитуйтесь в деталі
Коли Ви переглядаєте і оцінки, і рейтинги, на очі трапляються різні думки з різними акцентами. Намагайтеся дивитися на них об’єктивно – шукайте докази якості послуг, а не опису інтер’єру, локації, інструментів, чаю з печивом в залі очікування. Важливим аспектом є також і особисті якості лікарів клініки – компетентність, скрупульозність, відповідальність, пунктуальність, терпіння, бажання зробити краще і якісніше. Звичайно ж, локація, приємний персонал і обслуговування мають своє місце в системі якості, але вони не є принциповими моментами для Вашого здоров’я.