Як стоматологи прихиляють до себе пацієнтів?

як стоматологи прихиляють до себе пацієнтів
Зміст
  1. Правильно встановлений контакт
  2. Спокійне спілкування і оцінка ситуації
  3. Чесність при обговоренні проблем і способів їх лікування
  4. Уміння домовлятися

Прийом у нового стоматолога може бути не дуже приємним, в основному, тому що Ви нічого про нього не знаєте: хто ця людина, чи він компетентний, як він працює з тривожними пацієнтами, які складні операції він може провести. Те ж стосується і нових пацієнтів, і багато стоматологів також нервують перед першим знайомством.
Є кілька моментів, які визначають якість обслуговування стоматологічної клініки і, зокрема, стоматолога з перших хвилин знайомства. Ми зібрали найпопулярніші з них.

Правильно встановлений контакт

Не всі клієнти приходять на прийом і розповідають, що в них болить і як це проявляється – більшість бояться стоматологів і вважають, що проблема розкриється сама собою під час обстеження. Тому професійний стоматолог задає такі питання:

“Що я можу зробити для вас?”. Навіть якщо пацієнт поняття не має, що можна зробити для вирішення його проблем, хоча б, він може розговоритися з лікарем.
“Коли Ви були останній раз у стоматолога?”. Відповідь на це питання може допомогти в діагностиці захворювань ясен або карієсу.
“Які маніпуляції провів Ваш лікар минулого разу?”. Відповідь на це питання допоможе оцінити якість виконаної роботи і злегка опише клінічну картину пацієнта.
“Вас щось турбує?”. Відповідь на це запитання, зазвичай, останнє, за винятком випадків, коли пацієнт звертається до лікаря через больові відчуття в порожнині рота.

Спокійне спілкування і оцінка ситуації

Динаміка спілкування з новими пацієнтами більш спокійна, тому що їм потрібно більше часу на звикання до лікаря, пояснення і діагностику. Візуальна і цифрова діагностика в перший раз займає більше часу, так само, як і демонстрація проблем із зубами або яснами за допомогою дзеркала.

Чесність при обговоренні проблем і способів їх лікування

Більшість пацієнтів (не тільки нових, але і постійних) вірять, що, приходячи на прийом всі їхні проблеми вирішаться відразу і практично безболісно. На жаль, не всі проблеми ротової порожнини вирішуються швидко і безліч пацієнтів приходять на прийом вже коли захворювання почало демонструвати серйозні наслідки.

Чесність – це одна з професійних рис стоматолога. Він може Вас засмутити винесеним діагнозом, але Ви будете знати, що відбувається і як з цим боротися. Разом з Вами він розробить план лікування і його вартість, радячи кращі і підходящі конкретно у Вашій ситуації методи.

Планування лікування повинно включати і можливі ускладнення, що виникають внаслідок захворювань або вроджених особливостей. Всі можливі додаткові операції повинні бути включені у вартість лікування. Стоматолог повинен аргументувати необхідність цих операцій.

Уміння домовлятися

План лікування і профілактики може коштувати пристойну суму грошей, яку пацієнт не може собі дозволити відразу. В такому випадку, стоматолог повинен запропонувати щось, що є найважливішим у плані лікування на даний момент – лікування захворювань або підготовка зубів та ясен до протезування і т.п. Це також важливо для оцінки компетентності лікаря пацієнтом – після лікування або пломбування зубів він бачить, що фахівець працює добре і готовий надати йому рішення інших своїх проблем.

Супутні послуги