Стоматологічна страховка: вигідно, але що треба мати на увазі

Інформація в даній статті надана в пізнавальних цілях і не може бути використана для самодіагностики, самостійного лікування і не замінює консультації лікаря.
стоматологічна страховка: вигідно, але що треба мати на увазі
Зміст
  1. Що дає стоматологічна страховка?
  2. Застрахований, але чи правильно?
  3. Як відносяться до стоматологічної страховки пацієнти?
  4. Що робити?

Чи користуєтеся Ви стоматологічною страховкою? Страховка передбачає безпеку пацієнта при нещасних випадках і непередбачених проблем зі здоров’ям. Є різні пакети, що надаються різними страховими компаніями, але всіх їх об’єднують певні норми страхування. Які – читайте далі.

Що дає стоматологічна страховка?

На жаль, часто стоматологічна страховка не покриває повну вартість лікування в клініці – її покриття забезпечує лише частину всієї вартості процедур. Що стосується різних реставраційних процедур (вініри, люмініри, накладки, відбілювання), то для таких процедур відсоток ще менший, а то і зовсім відсутній.

Застрахований, але чи правильно?

Плани страховки розроблені з урахуванням заробітку для страхових компаній, інакше чому це було б їм вигідно? Відповідно, пацієнти отримують допомогу, але з деякими моментами.

Наприклад, пацієнтові необхідно лікування та пломбування кореневих каналів. Для цього лікаря необхідно провести пломбування каналів гутаперчею і встановити коронку на зуб. Однак, деякі плани покривають лише вартість лікування каналів і встановлення пломби. І хоча коронка в даному випадку після лікування кореневих каналів буде надійним і довговічним варіантом, страхова покриває лише встановлення пломби. Пацієнт також може заплатити за послуги зі своєї кишені, щоб отримати якісне лікування, але не всі пацієнти віддають перевагу якості перед економією.

Наприклад, дентин зуба потемнів після ендодонтичного лікування. Страхова компанія може відшкодувати кошти за установку коронки на потемнілий зуб замість встановлення на нього вініра, який збереже велику частину зуба і матиме кращий естетичний ефект. З одного боку, страхова компанія може бути права, адже пацієнт бажає встановити вінір як естетичну одиницю, а не як спосіб лікування, але з іншого боку і коронка виглядає, як естетична одиниця з тією тільки різницею, що вона в рази дешевше.

Як відносяться до стоматологічної страховки пацієнти?

Не можна з упевненістю сказати, що пацієнти стоматологічних клінік добре ставляться до можливості страхування: вони вважають його вигідним, коли воно покриває їх витрати хоча б частково і шкодують про страховку, коли проведені процедури не входять в плани відшкодування страхової компанії.

На багатьох форумах пацієнти звинувачують стоматологів, які «деруть» гроші у співпраці зі страховою, адже пацієнт повинен сам шукати кошти для лікування і профілактики. Оцініть ще раз систему страхування: при таких умовах стає зрозумілою специфіка і підхід деяких стоматологів, адже для їх заробітку їм вигідніше проводити більш дорогі процедури, включені в страхування, ніж ті, які пацієнт повинен оплатити зі своєї кишені. Не забувайте про те, що стоматологічне навчання, лікування, діагностика і обслуговування коштують дорого в будь-якій країні світу і для самих стоматологів стає важким вести бізнес, зручний для всіх.

Що робити?

Краще рішення – це ретельний самостійний догляд за зубами з самого дитинства. Сюди входить також правильне харчування і регулярні огляди у стоматолога. Підтримання здоров’я зубів в перспективі завжди набагато дешевше, ніж лікування. Також важливо регулярне відвідування стоматолога двічі на рік з метою огляду порожнини рота.

Бишук Богдан Михайлович
Бишук Богдан Михайлович

Медичний директор SKYCLINIC. Спеціаліст з медичного менеджменту. Практикуючий лікар-стоматолог, ортодонт з 17-ти річним стажем. Веде консультативний прийом пацієнтів з клінічними ситуаціями високого ступеня складності. Регулярний учасник профільних форумів і конгресів. В практиці робить основний акцент на комплексний підхід у вирішенні складних клінічних ситуацій і турботу про пацієнта, що гарантує отримання ідеального результату. Богдан Михайлович є ментором для Команди SKYCLINIC. Під його керівництвом проходила своє становлення ортодонт Анна Сергіївна.

Коментарі закриті.

Супутні послуги