Затверджено

наказом директора

ТОВ СКАЙКЛІНІК

№1 / 170720-ОД від 17.07.2020

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ

 

Товариство з обмеженою відповідальністю Скайклінік, що надалі іменується – «Виконавець», надає платні медичні стоматологічні послуги (ліцензію на господарську діяльність з медичної практики видано Міністерством охорони здоров’я України наказ № 1689 від 21.12.2017), визначені цим Публічним договором (далі – Послуги) на умовах, передбачених цим Публічним договором про надання стоматологічних послуг (далі – Договір) фізичним особам (далі – «Пацієнт»).

 

Договір обов’язковий для виконання Виконавцем з моменту його публікації на сайті Виконавця за адресою: https://skyclinic.ua/.

 

Цей Договір є публічним відповідно до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови однакові для всіх Пацієнтів, беззастережне прийняття умов якого вважається акцептом справжньої публічної оферти Пацієнтом, для чого Виконавець публікує цей Договір про наступне:

Терміни, що використовуються в цьому Договорі:

Акцепт – надання Пацієнтом повної та безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти договір. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту усного чи письмового звернення Пацієнта до Виконавця для отримання послуг або вчинення інших дій, передбачених Договором, свідчать про згоду дотримуватись умов Договору (підписання плану лікування, початок фактичного отримання послуг, оплата рахунку Виконавця тощо) .), без підписання письмового примірника. Дата першого звернення Пацієнта до Виконавця вважається датою укладання цього Договору. Пацієнт вважається ознайомленим із Договором у момент укладання Договору.

 

Анамнез – відомості про перебіг захворювання або стан здоров’я, які згадує пацієнт при його опитуванні лікарем медичного центру.

Діагноз – визначення природи захворювання шляхом обчислення об’єктивних або суб’єктивних ознак захворювань (особливостей їхнього перебігу).

База персональних даних – це сукупність впорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних.

Діагностика – обстеження, окремі процедури для встановлення або уточнення стану здоров’я пацієнта, виявлення захворювань (особливостей їхнього перебігу).

Інформована добровільна згода – згода Пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та знеболювання, яке оформляється у письмовій формі та може додатково оформлятися у формі, визначеній Виконавцем, перед наданням послуги.

Методика – певний порядок та обсяги застосування медичних (інших) методів лікування, обстеження тощо.

Обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, відновлення, використання та розповсюдження (поширення, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі із використанням інформаційних (автоматизованих) систем;

Патологія – особливий процес розвитку захворювання, порушення роботи або функції органів, стану тканин, що має негативне значення для організму людини.

План лікування – обрані лікарем та погоджені з Пацієнтом обсяг, види та порядок надання послуг (лікування, обстеження, профілактичних заходів тощо) та їх попередня вартість, орієнтовні строки надання послуг.

Публічна угода – це угода про надання та отримання медичних стоматологічних послуг, яка встановлює однакові для всіх Пацієнтів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту акцепту Пацієнтом.

Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з нею договір з урахуванням викладених умов.

Профілактика – комплекс медичних заходів щодо запобігання захворюванням. Сторони договору (сторони) – Виконавець та Пацієнт.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

1.1. Виконавець зобов’язується за погодженням та дорученням Пацієнта надати останньому (або особі, на користь якого укладено цей договір) платні послуги, а Пацієнт зобов’язується їх прийняти та сплатити на умовах, визначених цим Договором.

1.1.1. До Послуг, що надаються відповідно до умов цього Договору, входять:

  • терапевтична стоматологія;
  • ортопедична стоматологія;
  • ортодонтія;
  • хірургічна стоматологія;
  • дитяча стоматологія;
  • стоматологія.

1.2. Послуги надаються штатним медичним персоналом Виконавця з використанням сертифікованого медичного обладнання та дозволених до використання в Україні лікарських засобів та медичних виробів.

1.3. Лікар призначається Виконавцем за погодженням з Пацієнтом.

1.4. Надання Послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та знеболювання, яке оформляється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлятися у формі, визначеній Виконавцем, перед наданням послуги. Сторони погодили, що підписання поінформованих добровільних згод є необхідною умовою для початку надання медичних послуг.

1.5. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном: 044 353-20-20, 068 270-20-20, 095 270-20-20, 063 270-20-20 у месенджерах Viber , Telegram, Facebook, за допомогою e-mail: [email protected] та на сайті за посиланням https://skyclinic.ua/. Надання Послуг без попереднього запису можливе лише у разі відсутності попереднього запису на даний момент інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджується Виконавцем та Пацієнтом в усній чи письмовій (шляхом підписання графіка відвідувань) формі.

1.6. За результатами первинного огляду лікуючий лікар складає План лікування (якщо передбачено), який визначає узгоджений Пацієнтом та Виконавцем обсяг та види послуг та їх попередню вартість, орієнтовні строки надання послуг. Необхідною умовою виконання Договору є згода Пацієнта із запропонованим планом лікування, який засвідчується підписом Пацієнта.

1.7. Протягом дії Договору лікар може скласти декілька планів лікування (у такому разі умови додаткового Плану лікування будуть доповненням до попереднього Плану лікування або змінами у Плані лікування).

1.8. Пацієнт погоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отримати консультацію профільного медичного фахівця, який відсутній у Виконавця, він зобов’язаний пройти таке обстеження або консультацію у строки, встановлені Виконавцем, оплачуючи ці послуги за тарифами відповідних медичних установ.

1.9. Виконавець не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимний та сімейний бік життя Пацієнта, який став відомим у зв’язку з виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України .

2. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

2.1. Вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх обсягу та затверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи містяться у затвердженому Виконавцем Прейскуранті.

2.2. Попередня вартість Послуг зазначається у Плані лікування та не включає вартість лікування прихованих патологій, які можуть бути виявлені в процесі лікування. Вартість Послуг визначається з діючих на момент надання Послуги тарифів Виконавця.

2.3. Послуги оплачуються Пацієнтом одним із таких способів на вибір Пацієнта:

а) оплата готівкою до каси Виконавця;

б) оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;

в) оплата рахунків Виконавця за безготівковим розрахунком.

2.4. Послуги оплачуються Пацієнтом у день надання послуги – до надання Послуги або безпосередньо після її надання у розмірі повної вартості наданої Послуги у конкретне відвідування.

2.5. Пацієнт має право здійснити попередню оплату послуг, визначених Планом лікування. Вартість послуг, сплачених Пацієнтом як передоплата, не може бути переглянута Виконавцем у разі зміни тарифів на Послуги та встановлюється відповідно до тарифів, що діють на день оплати.

2.6. На окремі види Послуг, які передбачають попередні витрати Виконавця, Пацієнт обов’язково вносить передоплату у розмірі, визначеному Виконавцем. Розмір передоплати та термін її внесення може бути зазначений у Плані лікування та/або рахунку, який надається Пацієнту.

2.7. Послуги з безготівкового розрахунку надаються лише за умови 100% передоплати.

2.8. Якщо сума вартості всіх складових наданих послуг перевищує внесену Пацієнтом передоплату, різницю Пацієнт повинен погасити не пізніше дня закінчення надання Послуг.

2.9. У разі недостатності у Пацієнта грошових коштів для оплати отриманих Послуг заборгованість Пацієнта перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою про оплату Послуг із розстроченням платежів.

2.10. Пацієнту може надаватись знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається у порядку, встановленому Виконавцем.

2.11. Якщо в процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (надання додаткових послуг або зміні Плану лікування), то відповідне коригування зазнає і остаточна вартість Послуг за Договором. Такі зміни Сторони узгоджують до надання додаткових або змінених Послуг. Пацієнт має право відмовитися від коригування послуг та продовжувати отримувати Послуги відповідно до узгодженого Плану лікування. Якщо така відмова унеможливлює продовження надання Послуг за медичними показаннями, Виконавець має право в односторонньому порядку припинити дію цього Договору, а Пацієнт зобов’язаний сплатити вартість фактично отриманих Послуг. Якщо Пацієнт не заперечує поправку Плану лікування, то надання Послуг триває відповідно до нових умов та підписання нового або додаткового Плану лікування.

2.12. Якщо з вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість наданих та сплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом трьох робочих днів з моменту звернення Пацієнта з відповідною заявою.

2.13. У разі неможливості надання Послуг (частини Послуг) за неявки Пацієнта на прийом до лікаря або на процедуру, відмови Пацієнта від подальшого отримання послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору Виконавець має право протягом трьох робочих днів з дати настання відповідного факту відмовитись від цього Договору, про що повідомляє Пацієнта. У разі відмови від Договору у зазначеному в даному пункті випадку Виконавець протягом 5 робочих днів повертає пацієнтові сплачену суму передоплати за вирахуванням фактично понесених Виконавцем витрат на надання послуг, вартості фактично наданих Послуг та штрафу у розмірі 40% від вартості узгоджених Сторонами у Плані лікування , проте не наданих послуг.

2.14. Пацієнт не має права відмовитися від оплати узгоджених та фактично наданих послуг.

2.15. У всіх випадках, коли вартість наданих Пацієнту Послуг прямо не визначена Планом лікування, у тому числі коли Послуги, зазначені в Плані лікування, надані не в повному обсязі, вартість таких Послуг (частини Послуг) визначається в відповідно до чинних тарифів Виконавця на день надання Послуг.

2.16. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданих Пацієнту Послуг.

3. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ПОСЛУГ

3.1. У разі, якщо протягом 1 (одного) календарного дня з дати завершення надання кожної медичної послуги Пацієнт не звертається до Виконавця з претензіями щодо якості або обсягу, процесу надання відповідної конкретної послуги, послуги вважаються прийнятими Пацієнтом і таким чином Пацієнт підтверджує, що у нього відсутні будь-які претензії до Виконавця щодо якості, обсягу та кількості послуг, що надаються за цим Договором.

3.2. Прийом-передача наданих Послуг здійснюється в усній формі або на вимогу Виконавця або Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт), який складається Виконавцем у двох примірниках та надається Пацієнту для підписання.

3.3. Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірники Акту або надати письмову мотивовану відмову від його підписання протягом одного календарного дня.

3.4. Якщо Пацієнт протягом одного календарного дня не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту Послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином прийнятою Пацієнтом.

3.5. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акта Виконавець протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та у письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду.

3.6. Якщо Пацієнту надано кілька послуг, Виконавець має право скласти один Акт у двох примірниках, в якому вказати весь перелік послуг, що надаються.

4. ПРАВА СТОРІН

4.1. Пацієнт має право:

4.1.1. На укладення (акцепту) Договору на запропонованих Виконавцем умовах.

4.1.2. До моменту замовлення медичних послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надає Виконавець.

4.1.3. Узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість послуг шляхом підписання Плану лікування.

4.1.4. Отримати послуги належної якості.

4.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі знайомитись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.

4.1.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (у тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні послуг.

4.1.7. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись з результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов’язаним з ними ризиком, перевагами та недоліками різних планів. лікування, можливими ускладненнями.

4.1.8. Вимагати заміни лікаря.

4.1.9. При зміні в процесі лікування плану лікування та попередньої орієнтованої вартості послуг Пацієнт має право на свій вибір:

а) погодитися з новим/додатковим Планом лікування та погодити його вартість;

б) відмовитися від запропонованих змін та продовжити лікування на погоджених раніше умовах;

в) розірвати Договір та здійснити розрахунки за фактично надані послуги.

4.1.10. На таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, отримані під час його медичного обстеження.

4.1.11. На усунення недоліків наданої Послуги.

4.1.12. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо. за наданими послугами.

4.1.13. Відмовитися від отримання Послуги (частини Послуги) у будь-який момент дії договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови від Послуги.

4.2. Виконавець має право:

4.2.1. Вносити зміни до цього Договіру, а також до переліку послуг, змінювати ціну кожної послуги.

4.2.2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на послуги.

4.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги у порядку, передбаченому цим Договором.

4.2.4. Отримувати, зберігати та використовувати інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.

4.2.5. У разі потреби, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни до Плану лікування.

4.2.6. Самостійно визначати та призначати медичних працівників, які надаватимуть послуги Пацієнту, крім призначення лікаря, який узгоджується з пацієнтом.

4.2.7. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачених ситуацій або ускладнень при проведенні медичних втручань – самостійно визначати обсяг усіх необхідних та можливих заходів щодо їх усунення.

4.2.8. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов та зберігати листування з Пацієнтом.

4.2.9. Вести фото- та/або відеофіксацію процесу надання послуг та надалі використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.

4.2.10. Перенести візит у разі непередбаченої відсутності лікаря або призначити іншого лікаря для лікування за згодою Пацієнта.

4.2.11. У разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити термін надання Послуг або скасувати надання таких послуг.

4.2.12. Направляти Пацієнта до інших профільних медичних фахівців, у тому числі до іншого закладу охорони здоров’я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.

4.2.13. Не розпочинати (або призупинити) надання Послуг у випадках:

а) відмови Пацієнта від підписання інформованих добровільних згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я), інших анкет, згод або заяв, встановлених Виконавцем та/або нормативно-правовими актами України, необхідними для надання послуг;

б) у разі виникнення заборгованості Пацієнта з оплати послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);

в) виявлення у Пацієнта при обстеженні захворювання або станів, лікування яких неможливе в медичній установі через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг із Плану лікування;

г) перебування Пацієнта в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних послуг;

д) неприбуття Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.

4.2.14. Відмовити будь-якої миті у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життя Пацієнта) у таких випадках:

а) надання Пацієнтом неповних та/або недостовірних даних про свою особистість та/або стан свого здоров’я;

б) наявність медичних протипоказань до лікування методами, визначеними Сторонами;

в) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;

г) у разі, якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів або застосуванні методів діагностики та лікування, які не дозволені до застосування на території України;

д) недотримання Пацієнтом встановлених лікарем розпоряджень або графіка лікування;

е) порушення Пацієнтом Правил внутрішнього розпорядку Виконавця, Положення про права та обов’язки пацієнтів та Пам’ятки пацієнта;

е) відсутність підтвердження пацієнтом візиту до медичного закладу за 24 години до часу цього візиту, призначеного попередньо;

ж) неотримання дозволу лікаря для здійснення відео та аудіозапису процесу надання медичної допомоги та здійснення прямих трансляцій в мережу інтернет процесу надання медичної допомоги;

з) невиконання вимоги лікаря про обмеження присутності батьків або родичів у кабінетах, де надається медична допомога пацієнтові;

і) оголошення уповноваженими органами державної влади епідемії та/або карантину на території адміністративної територіальної одиниці в межах якої знаходиться медична установа виконавця.

4.2.15. Відмовитися від цього Договору щодо конкретного Пацієнта у разі невиконання Пацієнтом умов та/або обов’язків, передбачених цим Договором.

5. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Пацієнт зобов’язаний:

5.1.1. До укладення Договору ознайомитись з тарифами Виконавця. Під час візиту до медичного центру Виконавця ознайомитись з Правилами внутрішнього розпорядку Виконавця, Положенням про права та обов’язки пацієнтів, Пам’ятником пацієнта, які перебувають у куточку (папці) споживача.

5.1.2. Вчасно прибути до Виконавця у дату та час надання послуг.

5.1.3. Завчасно повідомляти Виконавця про об’єктивну неможливість з’явитися на прийом.

5.1.4. Під час перебування на території медичного закладу Виконавця неухильно дотримуватись Правил внутрішнього розпорядку Виконавця, Положення про права та обов’язки пацієнтів та Пам’ятки пацієнта.

5.1.5. До початку надання Послуг повідомити лікарю весь перелік лікарських засобів, що застосовуються Пацієнтом, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні або специфічні реакції на лікарські засоби та продукти харчування, та іншу суттєву інформацію про стан здоров’я.

5.1.6. Точно і своєчасно виконувати усні або письмові розпорядження та рекомендації лікаря, дотримуватися Плану лікування.

5.1.7. Надавати оригінали або копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні лікарю для надання Послуг.

5.1.8. Повідомляти лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом терміну надання Послуг.

5.1.9. Приймати надані послуги належної якості та підписувати Акти приймання-передачі наданих послуг.

5.1.10. Оплачувати вартість послуг у порядку та на умовах, визначених цим Договором.

5.1.11. Сплатити вартість неузгоджених додаткових послуг, які були надані Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта.

5.1.12. Заповнювати та підписувати інформовану добровільну згоду на проведення діагностики, лікування та знеболювання, інші анкети, згоди або заяви, встановлені Виконавцем та/або нормативно-правовими актами України та необхідні останньому для надання Послуг.

5.1.13. У разі надання медичної допомоги неповнолітньому пацієнтові під час первинного прийому такого пацієнта прийом обов’язково має відбуватися у супроводі одного з батьків (опікунів) такого пацієнта, на підтвердження чого обов’язково пред’являються документи. У разі, якщо неповнолітній пацієнт на повторний та/або наступний прийом з’являється у супроводі третіх осіб (родичі, няні тощо) лікар/адміністратор у телефонному режимі погоджує з батьками (опікунами) план/порядок лікування пацієнта та будь-які зміни у плані лікування. У такому разі факт погодження з батьками (опікунами) вибору методу лікування та діагностики вважається підтвердженим та претензії щодо цього вважаються необґрунтованими.

5.1.14. Виконувати інші обов’язки, передбачені цим Договором.

5.1.15. Після отримання Послуг, пов’язаних зі знеболюванням (седація, наркоз та інші), пацієнт повинен залишити клініку з супроводжуючою особою або родичем та дотримуватися рекомендацій лікарів.

5.2. Виконавець зобов’язаний:

5.2.1. Провести у погоджений з Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування та проінформувати Пацієнта про результати.

5.2.2. За необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а за відсутності можливостей для цього – проінформувати Пацієнта та направити його для проходження обстеження до іншої установи охорони здоров’я або до профільного медичного фахівця.

5.2.3. Надати послуги належної якості згідно з поставленим остаточним діагнозом, планом лікування та розрахунком вартості, погодженими Сторонами;

5.2.4. Забезпечити надання Пацієнту всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування;

5.2.5. Створити належні та безпечні умови перебування пацієнтів у медичній установі Виконавця.

5.2.6. Забезпечити найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.

5.2.7. Інформувати Пацієнта про обставини, які можуть виникнути та призвести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, які можуть виникнути під час надання Послуг.

5.2.8. У разі зміни в процесі лікування погодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість.

5.2.9. Надати Пацієнту лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.

5.2.10. На вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.

5.2.11. Дотримуватись абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров’я, результатів медичних обстежень та оглядів, інтимної та сімейної сторони життя Пацієнта.

5.2.12. Використовувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, дозволені для використання в Україні.

5.2.13. Вести та зберігати медичну документацію та звітність відповідно до вимог законодавства України.

6. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

6.1. Послуги надаються медичними працівниками Виконавця, які відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види послуг можуть надаватись різними медичними фахівцями Виконавця.

6.2. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.

6.3. Якість послуг, що надаються, повинна відповідати вимогам законодавства України.

6.4. Послуги повинні бути безпечними для здоров’я пацієнта.

6.5. Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, порядку та строки, передбачені законодавством України.

7. ОСОБИСТІ ДАНІ ПАЦІЄНТА

7.1. Укладанням (акцептом) цього договору Пацієнт надає Виконавцю згоду на збір, обробку та використання персональних даних Пацієнта в обсязі та засобами, передбаченими чинним законодавством України, а також на внесення своїх персональних даних до бази персональних даних Виконавця .

7.2. Обробка персональних даних за цим Договором необхідна виключно для охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення лікування або надання медичних послуг.

7.3. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.

7.4. Пацієнт дає згоду на використання Виконавцем наданих їм контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку з Пацієнтом; для надсилання повідомлень медичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.

8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

8.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнта за медичною допомогою, поставлений діагноз, список послуг, що надаються, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом) .

8.2. Сторони беруть на себе зобов’язання щодо збереження конфіденційності інформації, отриманої під час виконання Сторонами положень цього Договору.

8.3. Сторони погоджуються, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер та зберігають свою силу після закінчення строку дії цього Договору.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

9.2. Пацієнт відповідає за достовірність усієї наданої їм інформації, у тому числі про стан свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.

9.3. Виконавець відповідає за якість та безпеку послуг, що надаються.

9.4. У разі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати від Пацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від Пацієнта сплати штрафу у розмірі суми заборгованості.

9.5. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем послуг:

9.5.1. Ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта і ймовірність яких наявні знання та технології не можуть повністю виключити, якщо Послуги, що надаються з дотриманням усіх необхідних дій та умов, що надаються до послуг цього виду.

9.5.2. Можливий дискомфорт, викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив лікарських засобів та/або медичних виробів, які проходять протягом розумного терміну і про які Пацієнт був повідомлений лікарем. .

9.5.3. Ускладнення, що настали після надання Послуг у разі недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікарем.

9.6. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:

9.6.1. Невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікаря, Плану лікування.

9.6.2. Неявки або несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми.

9.6.3. Відмова Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору.

9.6.4. Неповідомлення, несвоєчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез) або повідомлення свідомо неправдивих або неповних відомостей.

9.6.5. Отримання медичної допомоги, передбаченої Планом лікування в інших медичних закладах або інших медичних фахівців.

9.6.6. Несвоєчасне повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору.

9.6.7. Використання лікарських засобів та виробів медичного призначення неналежної якості або таких, які не призначені лікарями Виконавця.

9.6.8. Виникнення алергії або неприйняття організмом пацієнта лікарських засобів, медичних виробів (препаратів або матеріалів), дозволених до застосування.

9.6.9. Розвиток захворювань або патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.

9.7. Пацієнт повідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, тому діагностика та лікування не можуть гарантувати отримання точного та позитивного ефекту. Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності діагностики та лікування окремих захворювань, особливості та унікальності організму кожного пацієнта запропоновані Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або навіть викликати погіршення здоров’я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані у медичних стандартах (протоколах) та не описані у спеціальній літературі.

10. ОБстоятельства непереборної СИЛИ

10.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання договору та виникли без волі Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, цивільні заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежа, удар блискавки, вибуху, відсутність електроенергії, перебої в постачанні води, поломка обладнання або обладнання, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Виконавця .д.).

10.2. Пацієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання договору та виникли без волі Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія) епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії чи акти, антитерористичні операції, пожежа, удар блискавки, вибух).

10.3. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону.

11. ПОРЯДОК РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

11.1. У разі виникнення спорів чи розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати шляхом переговорів та консультацій.

11.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (суперечності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.

12. ЗМІНИ ДО ДОГОВОРУ

12.1. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та публікуються на сайті Виконавця. У разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненими на сайті Виконавця та на паперових носіях в Установі Виконавця, пріоритет має екземпляр, оприлюднений на веб-сайті Виконавця за адресою: https://skyclinic.ua/

12.2. У разі внесення змін до цього Договіру Виконавець зобов’язаний повідомити про це Пацієнтів за 5 днів до передбачуваної дати введення змін та/або введення нових цін шляхом розміщення оголошення на веб-сайті та на рецепції у приміщенні медичного закладу Виконавця.

12.3. У разі незгоди Пацієнта із змінами, внесеними до Договіру, такий Пацієнт зобов’язаний розірвати Договір у тижневий термін з моменту, коли він дізнався або міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду Пацієнта із внесеними до Договіру змінами.

12.4. Нерозірвання договору та продовження користування медичними послугами свідчить про згоду Пацієнта із внесеними до Договіру змінами.

13. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

13.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє безстроково, до його припинення будь-якою із Сторін у порядку, встановленому Договором. За кожним конкретним Пацієнтом цей Договір діє до повного виконання Плану лікування або з медичної точки зору обґрунтованою необхідністю припинити лікування, а за фінансовими зобов’язаннями – до повного їх виконання.

13.2. Усі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватись в залежності від стану здоров’я Пацієнта та інших об’єктивних чи суб’єктивних обставин.

13.4. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Пацієнта вважати інформацію, вказану ним під час звернення до Виконавця з надання Послуг.

13.5. Діючі тарифи на медичні послуги затверджуються Виконавцем та розміщуються на веб-сайті, а також у куточку (папці) споживача та надаються для ознайомлення на першу вимогу Пацієнта. Правила внутрішнього розпорядку, Положення про права та обов’язки пацієнтів, Пам’ятка пацієнту зберігаються у куточку (папці) споживача.

14. Угода

14.1. Пацієнт усвідомлює, що з метою контролю якості обслуговування його телефонна розмова з працівниками Виконавця може бути записана та вказує на це свою згоду.

14.2. Пацієнт дає свою згоду на аудіо-, відеоспостереження, що ведеться в установі Виконавця, а також на фото-, аудіо- та відеофіксацію (у тому числі під час та після надання медичних послуг), за умови забезпечення максимальної анонімності, використання фотографічного зображення та аудіо-, відеозапису за участю Пацієнта при створенні рекламних та інформаційних матеріалів, а також на публічний показ, відтворення та розповсюдження рекламних та інформаційних матеріалів із зображенням Пацієнта, відеозаписів за його участю будь-яким не забороненим законом способом як на території України, так і за її межами без обмеження строку публічного показу, відтворення та/або розповсюдження.

14.3. Пацієнт усвідомлює та погоджується, що використання його зображення та аудіо-, відеозапису з його участю, а також публічний показ, відтворення та розповсюдження рекламних, інформаційних матеріалів з його зображенням та відео з його участю є безкоштовним та зобов’язується не заявляти будь-яких претензій чи вимог майнового та/або морального характеру до осіб, які здійснюють публічний показ, відтворення та розповсюдження таких рекламних чи інформаційних матеріалів та відеозаписів.

14.4. Пацієнт усвідомлює та погоджується, що Виконавець має право використовувати дані, отримані в результаті проведеної фото-, аудіо-, відеофіксації у разі виникнення конфлікту з метою встановлення істини та захисту законних прав та інтересів Виконавця (у тому числі у правоохоронних органах, судових органах, при зверненні по правову допомогу до адвокатів).

14.5. Пацієнт дає повну згоду на обробку його персональних даних будь-яким способом, включаючи, але не обмежуючись, збором, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптацією, зміною, оновленням, використанням, розповсюдженням (у тому числі розповсюдженням, реалізацією, передачею і т.д.), знеособленням, блокуванням та знищенням персональних даних Пацієнта в базі персональних даних Виконавця.

15. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СКАЙКЛІНІК

Код ЄДРПОУ: 41291543

IBAN: UA553348510000000026006229919

Банк: АТ «ПУМБ»

Код банку (МФО): 334851

 

Адреса: 03062, місто Київ, вул. Нивська (вул. Невська), буд. 4г, офіс 1

Телефон: 044 353-20-20

E-mail: [email protected]