Медичне страхування: як вигідно її використовувати в стоматології?

медичне страхування: як вигідно її використовувати в стоматології
Зміст
  1. «Вам підходить мій страховий поліс?»
  2. «Чи надаєте Ви документи для компенсації лікування?»
  3. «Чи надаєте Ви розрахунок плану лікування?»
  4. «Ви висуваєте претензії страхової компанії, якщо вона не виплачує необхідні витрати?»
  5. «Чи надаєте Ви послуги, що виходять за рамки страхування?»
  6. «Чи можете Ви допомогти мені мінімізувати мої витрати?»
  7. Ось деякі моменти, які слід розглядати, як професійні якості стоматологічної клініки:

Чи є у Вас медичне страхування? Чи покриває вона послуги стоматолога? Справа в тому, що не кожна страхова компанія покриває всі витрати на таке лікування, і щоб істотно заощадити на ньому, потрібно вміти поставити правильні питання. Ми створили список таких питань і пропонуємо Вам з ними ознайомитися.

«Вам підходить мій страховий поліс?»

Так Ви відразу зрозумієте, чи може бути компенсована хоча б частину або вся вартість Вашого лікування. Якщо Ви поміняли план страховки, було б непогано повідомити про це Вашого стоматолога.

«Чи надаєте Ви документи для компенсації лікування?»

Якщо стоматологія не співпрацює з Вашою страховою компанією, уточніть, чи надає вона всі необхідні документи для компенсації вартості лікування. Таким чином, Ви зможете повернути витрачену суму на лікування.

«Чи надаєте Ви розрахунок плану лікування?»

Перед початком лікування стоматолог повинен розрахувати повну вартість усіх процедур, включаючи діагностику та додаткові профілактичні огляди. Такий план повинен бути наданий перед початком лікування.

«Ви висуваєте претензії страхової компанії, якщо вона не виплачує необхідні витрати?»

Є клініки, які це роблять від імені пацієнта. Однак, є і ті, які не беруться за таку відповідальність, відповідно, пацієнти самі повинні пред’являти претензії до страхових компаній, виплачуючи спершу витрати на лікування з власної кишені.

«Чи надаєте Ви послуги, що виходять за рамки страхування?»

Деякі клініки мають «соціальні» ціни на такі послуги, як виривання зубів, видалення зубів мудрості, перша допомога при травмах щелепно-лицьового відділу. Такі послуги – недорогі і не вимагають страхового покриття.

«Чи можете Ви допомогти мені мінімізувати мої витрати?»

Деякі клініки намагаються допомогти своїм пацієнтам при розрахунку послуг за лікування таким чином, щоб покрити більшу частину витрат на лікування. Будьте уважні, тому що навіть при повному розрахунку послуг за лікування страхова компанія може не завжди виплатити всю суму, а на деякі послуги і зовсім закрити очі.

Ось деякі моменти, які слід розглядати, як професійні якості стоматологічної клініки:

  • Лікар або адміністратор нагадує Вам про послуги, що «залишилися» у Вашій страховці, які можна б було використовувати в клініці;
  • Вам пропонують можливість отримати знижку або оплату частинами на будь-які послуги, які необхідно сплатити зі своєї кишені;
  • Вам надаються гарантії на дорогі послуги – протезування, імплантація, реставрація зубів, кісткова пластика та ін. Навіть при належному догляді і регулярних профілактичних оглядах може знадобитися додаткова процедура або відновлення тканин.
Супутні послуги