Дорогі друзі! На даній сторінці Ви знайдете перелік гарантійних зобов’язань стоматологічної клініки Скайклінік. Такий перелік було складено на базі Закону «Про захист прав споживачів» та правової документації клініки.

ГАРАНТІЇ НА СТОМАТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ У КЛІНІЦІ СКАЙКЛІНІК

1. ГАРАНТІЯ НА ТЕРАПЕВТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Терапевтичне лікування відноситься до категорії консервативних методів. Включає лікування таких захворювань як:

  • карієс;
  • пульпіт;
  • періодонтит;
  • професійну гігієну ротової порожнини;
  • відбілювання зубів;
  • встановлення або заміна пломб.

 

Якісні критерії терапевтичного лікування:

  • при лікуванні карієсу та встановленні пломб – прибрано каріозний процес у межах здорових тканин (поверхневий та середній карієс – прогноз сприятливий) або в межах навколопульпарного дентину (глибокий карієс – прогноз задовільний), встановлена пломба, яка заміняє втрачену частину зуба та за кольором схожа на його тканини;
  • при лікуванні каналів зуба – канали зуба пройдені та запломбовані на всю довжину, що підтверджує рентген знімок;
  • при професійній гігієні ротової порожнини – прибраний весь твердий і м’який зубний наліт, відсутній наддесневий зубний камінь;
  • при відбілюванні зубів – зміна кольору на один і більше тонів за міжнародною шкалою VITA classical у порівнянні з вихідними даними.

 

  • При відновленні зуба композитним матеріалом (пломбою) під протезування гарантійний термін становить 3 місяці.
  • При проведенні лікування каналів (пульпіт та періодонтит) ключовою рекомендацією є заміна тимчасової пломби на постійну через максимум 14 днів (а в деяких випадках – при руйнуванні зуба на 30% і більше – на керамічну вкладку або коронку з метою збереження функціоналу), а також надається гарантія терміном 12 місяців на цілісність постійної пломби та/або вкладки/коронки відповідно до відповідних гарантійних зобов’язань.
  • Під час проведення професійної гігієни порожнини рота гарантується повне видалення твердого та м’якого нальоту, а також наддесневого зубного каменю.

 

2. ГАРАНТІЯ НА ОРТОПЕДИЧНІ ПОСЛУГИ/ПРОТЕЗУВАННЯ

Постійні незнімні конструкції. Клієнти, які встановили або планують встановити постійні композитні, металокерамічні, цирконієві та керамічні коронки, керамічні вкладки або мостоподібні конструкції мають право на гарантію за цими видами протезування. Гарантія на такі незнімні конструкції діє 12 місяців (гарантується збереження протезної конструкцією початкового кольору та форми) та починає свою дію з дня встановлення пацієнту готової конструкції. У медичній карті вказуються всі раніше виконані роботи та термін дії гарантії на них.

 

Знімні або частково-знімні постійні конструкції. Якщо клієнт бажає встановити знімні або частково знімні конструкції, такі як бюгельні протези на замках або кламерах, знімні пластмасові або нейлонові протези, йому також надається гарантія на ці конструкції, а в зокрема, право на їх ремонт та заміну (наприклад, поломка або випадання вставних зубів, перелом основної частини протеза, поломки фіксуючих деталей, таких як замки та кламери).

 

Тимчасові ортопедичні конструкції. Клієнти, які встановлюють собі тимчасові коронки та протези, також мають право на гарантію від стоматологічної клініки Скайклінік. Гарантійний термін тимчасових конструкцій значно коротший за постійні і його тривалість встановлює лікар. Це пояснюється тим, що міцність їх значно нижча, ніж у постійних, а також тимчасові конструкції повинні обов’язково бути замінені на постійні. Термін гарантії на дані роботи зберігається до моменту заміни їх постійними, але не може перевищувати 3 місяців від дня їх встановлення. Якщо клієнт продовжує носити часові конструкції та після закінчення гарантійного терміну, стоматологічна клініка Скайклінік знімає з себе будь-яку відповідальність за встановлену конструкцію та за здоров’я пацієнта після закінчення цього терміну.

 

 

3. ГАРАНТІЯ НА ПАРОДОНТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Лікування захворювань ясен та пародонту загалом спрямоване на стабілізацію захворювання та забезпечення умов для мінімізації ризиків прогресування надалі.

 

Включає проведення мануальних та апаратних методик лікування, таких як:

  • професійна гігієна ротової порожнини;
  • скейлінг;
  • кюретаж.
  • вектор-терапія та інші.

 

Прогноз лікування визначається в кожному конкретному випадку і не може бути гарантованим через багато факторів:

  • загальний стан організму;
  • наявності соматичних захворювань;
  • наявності шкідливих звичок (куріння);
  • незадовільний стан гігієни порожнини рота;
  • наявності неспроможних реставрацій.

 

Гарантується професійний підхід до лікування захворювань тканин пародонту, використання сучасних методик лікування та, як результат, повне видалення над- та підясенних зубних відкладень.

 

4. ГАРАНТІЯ НА ОРТОДОНТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Під час проведення ортодонтичного лікування стоматологічною клінікою Скайклінік гарантується:

  • використання сертифікованих матеріалів та компонентів;
  • використання сучасних методик діагностики, планування та лікування;
  • факт того, що спеціаліст стоматологічної клініки Скайклінік має спеціалізацію «Ортодонтія», що гарантує його професіоналізм та право проводити ортодонтичне лікування у дітей та дорослих;
  • безкоштовний ремонт або заміна ортодонтичного апарату, а також заміна брекету або дуги протягом 1 місяця з моменту встановлення пацієнту.

 

Ортодонтичне лікування також буде ефективним при щільній співпраці пацієнта з лікарем, а саме:

  • дотримання всіх рекомендацій лікаря щодо використання знімної та незнімної апаратури;
  • регулярне відвідування контрольних оглядів, корекцій та активацій;
  • дотримання всіх рекомендацій у період ретенції (після зняття брекетів та/або завершення лікування знімними апаратами);
  • проведення професійної гігієни не рідше одного разу на 3 місяці.

 

Результат ортодонтичного лікування може бути гарантований у випадках:

  • суворого дотримання приписів лікаря;
  • регулярності (своєчасності) контрольних візитів та корекцій;
  • носіння ретенційного (стабілізуючого) апарату після закінчення лікування;
  • дотримання графіка контрольних оглядів та проведення професійної гігієни порожнини рота (не рідше одного разу на 3 місяці на етапі лікування та не рідше одного разу на 6 місяців на етапі ретенції).

 

5. ГАРАНТІЯ НА ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Під класичним хірургічним лікуванням у ротовій порожнині мається на увазі проведення видалення зуба.

 

Стоматологічною клінікою гарантується:

  • використання одно- та багаторазового стерильного інструментарію;
  • повне видалення зуба (характеризується відсутністю його частин у лунці та/або на рентген знімку);
  • відповідна кваліфікація спеціаліста;
  • контроль та зняття швів через тиждень після втручання.

 

6. ГАРАНТІЯ НА ІМПЛАНТАЦІЮ

Дентальна імплантація – передовий метод відновлення кореня втраченого зуба. Належить до категорії реконструктивних втручань, які, на жаль, не можуть бути гарантовані на 100%.

 

Серед факторів, що впливають на успішність втручання, можна відзначити такі:

  • індивідуальні особливості організму пацієнта;
  • супутніх захворювань;
  • стану та будови кісткової тканини та ясна.

 

Факторами, які покращують прогноз приживлення імплантату, є:

  • високий рівень гігієни ротової порожнини;
  • проведення професійної гігієни не рідше одного разу на 6 місяців;
  • уражені карієсом або його ускладненнями зуби проліковані;
  • пацієнт не палить;
  • відсутній пародонтит та/або пародонтоз.

 

Критерієм успіху проведеної імплантації є інтеграція (приживлення) імплантату, середні терміни якої становлять від 3 до 6 місяців залежно від клінічної ситуації. Далі, на 15-20 днів встановлюється формувач ясен (формує контур ясен, максимально близький до свого зуба) та проводиться ортопедичний етап – відновлення керамічною коронкою.

 

Сприятливий прогноз служби імплантату залежить від:

  • особливостей організму пацієнта;
  • наявність системних захворювань (наприклад, цукровий діабет);
  • рівня гігієни порожнини рота;
  • регулярного відвідування доктора пародонтолога для проведення професійної гігієни та контролю стану кістки та ясна в зоні імплантату;
  • своєчасне лікування захворювань порожнини рота та організму в цілому.

 

 

7. ГАРАНТІЯ НА ВИКОРИСТАНІ МАТЕРІАЛИ І НА ПРОВЕДЕННЯ ПОСЛУГ У СКАЙКЛІНІК

Вся стоматологічна продукція, що використовується у стоматологічній клініці Скайклінік, купується у сертифікованих постачальників стоматологічного ринку. Всі матеріали, що використовуються, дозволені для застосування на території України. Усі ортопедичні та ортодонтичні роботи виконуються в ліцензованих лабораторіях.

 

Лікування проводиться лікарями, які мають відповідну спеціалізацію, з дотриманням протоколів та стандартів, затверджених Міністерством охорони здоров’я України з повним дотриманням правил епідеміологічного режиму.

 

Незважаючи на те, що МОЗ України скасував наказ про надання гарантій на стоматологічні послуги, стоматологічна клініка Скайклінік, навпаки, розширила перелік гарантій та їх тривалість. Їхній термін становить від 3-х до 12-ти місяців. Важливою умовою підтримки клінікою гарантійних зобов’язань є дотримання пацієнтом усіх рекомендацій лікаря, прописаних у медичній карті та озвучених пацієнту, а також регулярне проходження профілактичних оглядів лікарем та професійної гігієни у доктора пародонтолога в Скайклінік не рідше одного разу на рік. У разі порушення рекомендацій та недотримання термінів профілактичних оглядів та термінів проведення професійної гігієни стоматологічна клініка Скайклінік має право відмовити у гарантійній підтримці. Закінчення гарантійного терміну ніяк не впливає на якість вже встановлених пацієнтам пломб, коронок або протезів у випадку, якщо пацієнт дотримується всіх рекомендацій, наданих лікарем.

 

Стерильність на кожному стоматологічному прийомі гарантується за рахунок використання лікарями та помічниками:

  • стерильний інструментарій;
  • одноразових рукавичок;
  • захисних масок;
  • змінного взуття та одягу.

 

Кожен інструмент проходить стерилізацію перед наступним використанням, а стоматологічні крісла, обладнання та елементи інтер’єру регулярно очищаються спеціальними дезінфікуючими засобами. Усі витратні матеріали призначені лише для одноразового використання.

8. ПРАВА ПАЦІЄНТІВ НА ОЗНАКОМЛЕННЯ З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ КЛІНІКИ І ГАРАНТІЙНИМИ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ

Кожен пацієнт стоматологічної клініки Скайклінік має право безкоштовного проходження профілактичного огляду у спеціаліста кожні шість місяців згідно з умовами договору.

 

Кожен пацієнт стоматологічної клініки Скайклінік має право особисто ознайомитися з усією офіційною документацією та гарантіями на послуги, надавши запит на дану інформацію адміністратору клініки.

 

Реалізація гарантійних прав для клієнтів стоматологічної клініки Скайклінік виконується безкоштовно за умови, що клієнт дотримувався всіх передбачених гарантією обов’язків та рекомендацій.

 

Якщо у Вас залишилися питання щодо гарантійних прав з того чи іншого виду послуг у стоматологічній клініці Скайклінік, будь ласка, напишіть нам листа на [email protected] або зателефонуйте за номерами (068) 270 20 20, (095) 270 20 20, ( 063) 270 20 20, (044) 353 20 20.

 

Ми раді бачити Вас особисто за адресою Київ, вулиця Нивська, будинок 4-Г, офіс 1.

 

Будьте здорові!