Любі друзі! На даній сторінці Ви знайдете перелік гарантійних зобов’язань, що надається стоматологічною клінікою «СКАЙКЛІНІК». Такий перелік був складений на основі Закону «Про захист прав споживачів» та правової документації клініки.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ТЕРАПЕВТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Терапевтичне лікування відноситься до категорії консервативних методів. Включає в себе лікування таких захворювань як карієс, пульпіт, періодонтит, професійну гігієну порожнини рота, відбілювання зубів, установку або заміну пломб.

 

Якісними критеріями терапевтичного лікування є: при лікуванні карієсу та встановленні пломб – видалений каріозний процес в межах здорових тканин (поверхневий і середній карієс – прогноз сприятливий) або в межах навколопульпарного дентину (глибокий карієс – прогноз задовільний), встановлена ​​пломба, яка заміщає втрачену частину зуба і за кольором схожа з його тканинами; при лікуванні каналів зуба – канали зуба пройдені і запломбовані на всю довжину, що підтверджує рентген знімок; при професійній гігієні порожнини рота – видалений весь твердий і м’який зубний наліт, відсутній над’ясеневий зубний камінь; при відбілюванні зубів – зміна кольору на один і більше тонів за міжнародною шкалою VITA classical в порівнянні з вихідними даними.

 

Гарантія терміном 12 місяців поширюється на наступні позиції: встановлена ​​при лікуванні карієсу живого зуба композитна пломба зберігає свою цілісність (не відколюється) і не випадає (можлива зміна кольору в межах одного тону, яке безкоштовно коригується за допомогою полірування протягом 12-ти місяців з моменту установки).

 

При відновленні зуба композитним матеріалом (пломбою) під протезування гарантійний термін становить 3 місяці.

 

При проведенні лікування каналів (пульпіт і періодонтит) ключовою рекомендацією є заміна тимчасової пломби на постійну через максимум 14 днів (а в деяких випадках – при руйнуванні зуба на 30% і більше – на керамічну вкладку або коронку з метою збереження функціоналу), а також дається гарантія терміном 12 місяців на цілісність постійної пломби і/або вкладки/коронки згідно з відповідними гарантійними зобов’язаннями.

 

При проведенні професійної гігієни порожнини рота гарантується повне видалення твердого та м’якого нальоту, а також над’ясеневого зубного каменю.

 

Обов’язковою умовою для користування гарантійними зобов’язаннями є суворе дотримання рекомендацій лікуючого лікаря і проведення професійної гігієни порожнини рота фахівцем стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК» не рідше одного разу в 6 місяців.

 

Стоматологічна клініка «СКАЙКЛІНІК» має право анулювати гарантію в разі проведення будь-яких маніпуляцій в період гарантійного терміну сторонніми фахівцями і/або клініками.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ОРТОПЕДИЧНІ ПОСЛУГИ/ПРОТЕЗУВАННЯ

Постійні незнімні конструкції. Клієнти, які встановили або планують встановити постійні композитні, металокерамічні, цирконієві і керамічні коронки, керамічні вкладки або мостовидні конструкції мають право на гарантію за даними видам протезування. Гарантія на такі незнімні конструкції діє 12 місяців (гарантується збереження протезною конструкцією початкового кольору і форми) і починає свою дію з дня установки пацієнтові готової конструкції. У медичній карті вказуються всі раніше виконані роботи і термін дії гарантії на них.

 

Знімні або частково-знімні постійні конструкції. Якщо клієнт бажає встановити знімні або частково знімні конструкції, такі як бюгельні протези на замках або кламерах, знімні пластмасові або нейлонові протези, йому також надається гарантія на ці конструкції, а зокрема, право на їх ремонт і заміну (наприклад, поломка або випадання вставних зубів, перелом основної частини протеза, поломки фіксуючих деталей, таких як замки і кламери).

 

Тимчасові ортопедичні конструкції. Клієнти, які встановлюють собі часові коронки і протези також мають право на гарантію від стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК». Гарантійний термін тимчасових конструкцій значно коротше постійних і його тривалість встановлює лікуючий лікар. Це пояснюється тим, що міцність їх значно нижче, ніж у постійних, а також тимчасові конструкції повинні в обов’язковому порядку бути замінені на постійні. Термін гарантії на дані роботи зберігається до моменту заміни їх постійними, але не може перевищувати 3 місяці з дня їх установки. Якщо клієнт продовжує носити тимчасові конструкції і після закінчення гарантійного терміну, стоматологічна клініка «СКАЙКЛІНІК» знімає з себе будь-яку відповідальність за встановлену конструкцію і за здоров’я пацієнта після закінчення цього терміну.

 

Варто відзначити, що будь-які корективи кольору і форми ортопедичних конструкцій за бажанням пацієнта можливі виключно до моменту фіксації останніх в порожнині рота пацієнта і запису про здачу роботи в медичній карті. В іншому випадку такі зміни можливі лише в разі зняття конструкції, яке спричинить часткове або повне її руйнування, і оплачуються окремо згідно чинного прейскуранта.

 

Обмежена гарантія на протезування. Така гарантія має місце, коли у пацієнта діагностовано пародонтит і/або пародонтоз, а також при наявності рухливості зубів і гіпертонусу жувальних м’язів (бруксизма), про що робиться запис у медичній карті. Гарантійний термін в таких випадках встановлюється лікуючим лікарем, виходячи з клінічної ситуації, але не може перевищувати 6-ти місяців. Обов’язковою умовою для підтримки гарантії є проходження професійного чищення зубів не рідше одного разу на 6 місяців (при захворюванні тканин пародонта – 3-х місяців).

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ПАРОДОНТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Лікування захворювань ясен і пародонту в цілому направлено на стабілізацію захворювання і забезпечення умов для мінімізації ризиків прогресування надалі. Включає в себе проведення мануальних і апаратних методик лікування, таких як професійна гігієна порожнини рота, скейлінг, кюретаж, Вектор-терапія та інші. Прогноз лікування визначається в кожному конкретному випадку і не може бути гарантованим зважаючи на багато факторів: загальний стан організму, наявності соматичних захворювань, наявності шкідливих звичок (куріння), незадовільний технічний стан гігієни порожнини рота, наявності неспроможних реставрацій.

 

Гарантується професійний підхід до лікування захворювань тканин пародонта, використання сучасних методик лікування і, як результат, повне видалення над- і під’ясеневих зубних відкладень. Пацієнту необхідно не рідше одного разу на 3-6 місяців (визначається лікарем в кожному конкретному випадку) проходити процедуру комплексної професійної гігієни порожнини рота з метою недопущення утворення зубних відкладень, дотримуватися всіх рекомендацій і приписів лікуючого лікаря, якісно проводити домашню гігієну порожнини рота, займатися лікуванням соматичних захворювань для підтримки сприятливого прогнозу пародонтологічного лікування.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ОРТОДОНТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Під час проведення ортодонтичного лікування стоматологічною клінікою «СКАЙКЛІНІК» гарантується використання сертифікованих матеріалів і компонентів, а також використання сучасних методик діагностики, планування та лікування. Також фахівець стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК» має спеціалізацію «Ортодонтія», що гарантує його професіоналізм і право проводити ортодонтичне лікування у дітей та дорослих. Гарантується безкоштовний ремонт або заміна ортодонтического апарату, а також заміна брекета або дуги протягом 1 місяця з моменту установки пацієнтові. Самостійний ремонт з боку пацієнта неприпустимий і тягне за собою втрату гарантії.

 

Ортодонтичне лікування також буде ефективним при тісній співпраці пацієнта з лікарем, а саме: дотримання всіх рекомендацій лікуючого лікаря щодо використання знімної і незнімної апаратури; регулярне відвідування контрольних оглядів, корекцій і активацій; дотримання всіх рекомендацій в період ретенції (після зняття брекетів і/або завершення лікування знімними апаратами); проведення професійної гігієни не рідше одного разу на 3 місяці.

 

Результат ортодонтичного лікування може бути гарантований у випадках: суворого дотримання приписів лікаря, регулярності (своєчасності) контрольних візитів і корекцій, носіння ретенційного (стабілізуючого) апарату після закінчення лікування, дотримання графіка контрольних оглядів і проведення професійної гігієни порожнини рота (не рідше одного разу в 3 місяці на етапі лікування і не рідше одного разу на 6 місяців на етапі ретенції). Про порушення або відхилення з боку пацієнта робиться відповідний запис у медичній карті. У разі порушення рекомендацій та приписів лікуючого лікаря результат ортодонтичного лікування не може бути гарантований.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ

Під класичним хірургічним лікуванням в порожнині рота мається на увазі проведення видалення зуба. Стоматологічною клінікою гарантується використання одно- і багаторазового стерильного інструментарію, повне видалення зуба (характеризується відсутністю його частин в лунці і/або на рентген знімку), відповідна кваліфікація фахівця, обов’язковий контроль і зняття швів через тиждень після втручання. Важливим критерієм позитивного прогнозу втручання є дотримання всіх рекомендацій лікаря і підтримання високого рівня гігієни порожнини рота.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА ІМПЛАНТАЦІЮ

Дентальна імплантація – передовий метод відновлення кореня втраченого зуба. Відноситься до категорії реконструктивних втручань, які, на жаль, не можуть бути гарантовані на 100% і залежать від багатьох факторів: індивідуальних особливостей організму пацієнта, супутніх захворювань, стану і будови кісткової тканини і ясен.

 

Факторами, які покращують прогноз приживлення імплантату є високий рівень гігієни порожнини рота і проведення професійної гігієни не рідше одного разу в 6 місяців, уражені карієсом або його ускладненнями зуби проліковані, пацієнт не палить, відсутній пародонтит і/або пародонтоз.

 

Критерієм успіху проведеної імплантації є інтеграція (приживлення) імплантату, середні терміни якої складають від 3-х до 6-ти місяців в залежності від клінічної ситуації. Далі на 15-20 днів встановлюється формувач ясен (формує контур ясна, максимально близький до свого зуба) і проводиться ортопедичний етап – відновлення керамічною коронкою. На коронку діє гарантія 12 місяців згідно з гарантійними зобов’язаннями, які застосовуються до незнімних ортопедичних конструкцій.

 

Стоматологічна клініка «СКАЙКЛІНІК» гарантує в разі відторгнення імплантату на етапі інтеграції безкоштовну заміну імплантату і повторне проведення його імплантації.

 

Сприятливий прогноз служби імплантату безпосередньо залежить від особливостей організму пацієнта, наявності системних захворювань (наприклад, цукровий діабет), рівня гігієни порожнини рота, регулярного відвідування лікаря пародонтолога для проведення професійної гігієни та контролю стану кістки і ясен в зоні імплантату, а також своєчасного лікування захворювань порожнини рота і організму в цілому.

 

  1. ГАРАНТІЯ НА МАТЕРІАЛИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ І НА ПРОВЕДЕННЯ ПОСЛУГ В «СКАЙКЛІНІК»

Вся стоматологічна продукція, що використовується в стоматологічній клініці «СКАЙКЛІНІК», купується у сертифікованих постачальників стоматологічного ринку. Всі матеріали, дозволені для застосування на території України. Всі ортопедичні та ортодонтичні роботи виконуються в ліцензованих лабораторіях.

 

Лікування проводиться лікарями, які мають відповідну спеціалізацію, з дотриманням протоколів та стандартів, затверджених Міністерством охорони здоров’я України, з повним дотриманням правил епідеміологічного режиму.

 

Незважаючи на те, що МОЗ України скасував наказ про надання гарантій на стоматологічні послуги, стоматологічна клініка «СКАЙКЛІНІК» навпаки розширила перелік гарантій і їх тривалість. Їх термін становить від 3-х до 12-ти місяців. Важливою умовою підтримки клінікою гарантійних зобов’язань є дотримання пацієнтом всіх рекомендацій лікуючого лікаря, прописаних в медичній карті і озвучених пацієнтові, а також регулярне проходження профілактичних оглядів лікарем і професійної гігієни у лікаря пародонтолога в «СКАЙКЛІНІК» не рідше одного разу в 6 місяців. У разі порушення рекомендацій і недотримання термінів профілактичних оглядів і термінів проведення професійної гігієни стоматологічна клініка «СКАЙКЛІНІК» має право відмовити в гарантійній підтримці. Закінчення гарантійного терміну ніяк не впливає на якість вже встановлених пацієнтам пломб, коронок або протезів у разі, якщо пацієнт дотримується всіх рекомендацій, наданих його лікуючим лікарем.

 

Стерильність на кожному стоматологічному прийомі гарантується за рахунок використання лікарями та асистентами стерильного інструментарію, одноразових рукавичок, захисних масок, змінного взуття і одягу. Кожен інструмент проходить стерилізацію перед наступним використанням, а стоматологічні крісла, обладнання та елементи інтер’єру регулярно очищаються спеціальними дезінфікуючими засобами. Всі витратні матеріали призначені тільки для одноразового використання.

 

  1. ПРАВА ПАЦІЄНТІВ НА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДОКУМЕНТАЦІЄЮ КЛІНІКИ ТА ГАРАНТІЙНИМИ ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ

Кожен пацієнт стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК» має право безкоштовного проходження профілактичного огляду у фахівця кожні шість місяців відповідно до умов договору.

 

Кожен пацієнт стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК» має право особисто ознайомитися з усією офіційною документацією і гарантіями на послуги, пред’явивши запит на дану інформацію адміністратору клініки.

 

Реалізація гарантійних прав для клієнтів стоматологічної клініки «СКАЙКЛІНІК» виконується безкоштовно за умови, що клієнт дотримувався всіх передбачених гарантією обов’язків і рекомендацій.

 

Якщо у Вас залишилися питання щодо гарантійних прав з того чи іншого виду послуг в стоматологічній клініці «СКАЙКЛІНІК», будь ласка, напишіть нам лист на info@skyclinic.ua або зателефонуйте за номерами телефону (068) 270 20 20, (095) 270 20 20, (063) 270 20 20, (044) 353 20 20. Ми також раді бачити Вас особисто за адресою: Київ, вулиця Нивська, будинок 4-Г, офіс 1.

 

Будьте здорові!