Чому ми відкладаємо професійну чистку зубів

Правильне планування профілактичних оглядів – це гарантія здоров’я зубів і ясен. У стоматологічній практиці профілактична система працює як годинник, але пацієнти не завжди дотримуються рекомендацій свого лікаря-стоматолога.
Як працює система профілактичних оглядів в SKYCLINIC?
Зазвичай, як тільки пацієнт пройшов професійну чистку зубів, йому рекомендується наступний візит до стоматолога через три, чотири або шість місяців в залежності від стану зубів і ясен. СКАЙКЛІНІК піклується про своїх пацієнтів, тому наші адміністратори не забувають нагадувати Вам про наступний візит і необхідності проведення чистки в необхідний термін.
Типові відмовки пацієнтів, які не бажають проводити чистку
Незважаючи на налагодженість профілактичної системи, часом самі пацієнти не бажають підтримувати стан свого здоров’я. Ось найчастіші причини, через які вони не хочуть цього робити:
- «У мене була купа справ»
- «Мій родич/друг/кохана людина хворіли»
- «У мене були проблеми з фінансами»
- «Ніщо не турбує мене, і мої зуби все ще чисті»
- «Я обов’язково звернуся до Вас, коли мені знадобиться допомога».
Насправді, професійна чистка запобігає не тільки розвитку карієсу, але також і запаленню ясен внаслідок накопичення зубних відкладень. Їх може бути не видно пацієнту з першого погляду, проте тільки стоматолог може оцінити стан зубів і ясен, а також дослідити важкодоступні місця в порожнині рота.
В результаті багато пацієнтів просто ігнорують необхідне чищення зубів і приходять раз на рік, а то і в два, коли їх починає щось турбувати. Симптоми – це результат чогось, що не було попереджено, відповідно, розвивається карієс, запалення ясен, аномалії прикусу, стирання емалі.
Запущені випадки, такі як пульпіт, періодонтит, атрофія кісткової тканини можуть серйозно вплинути на вигляд, структуру і форму зубів. Лікування буде коштувати набагато дорожче, ніж вчасно проведена професійна чистка.
У запущених випадках зі здоров’ям є і позитивний момент: після такого «поштовху» пацієнти починають приходити вчасно на професійні огляди, оскільки нарешті оцінюють їх важливість і своєчасність. Ті пацієнти, страховка яких покриває їхні професійні чистки схильні більш відповідально ставитись до свого здоров’я, оскільки пропозиція страхової компанії або використовується, або згорає. Решта ж, які оплачують чистку зі своєї кишені, обирають інші пріоритети.