Чому ми іноді не наважуємося на лікування?

Інформація в даній статті надана в пізнавальних цілях і не може бути використана для самодіагностики, самостійного лікування і не замінює консультації лікаря.
чому ми іноді не наважуємося на лікування
Зміст
  1. Інформувати, перш ніж починати
  2. Причини, за якими пацієнти не вирішуються на лікування

Ухвалення остаточного рішення щодо лікування завжди стоїть за пацієнтом – стоматолог в такому випадку є провідником і порадником. Пацієнт може бути не згоден зі складеним планом лікування та в такому випадку потрібно переконатися, що пацієнт розуміє всю важливість питання.

Інформувати, перш ніж починати

Це одне з перших правил якісного спілкування між стоматологом і пацієнтом. Воно означає, що перед тим, як приступати до лікування, стоматолог демонструє результати діагностики, роз’яснює ситуацію в порожнині рота і пояснює, якими способами може бути вирішена та чи інша проблема. Обов’язковим є складання плану лікування та затвердження усіма необхідними вузькими спеціалістами в стоматології.

Причини, за якими пацієнти не вирішуються на лікування

Наполягання на власному варіанті. Іноді у самих пацієнтів може бути готове рішення їх проблеми, взяте з Інтернету. Теорія стоматолога їм може здаватися неприйнятною. Важливо пам’ятати, що кожна клінічна ситуація є індивідуальною, так само, як і складений план лікування.

Лікарі-стоматологи SKYCLINIC завжди складають два варіанти плану лікування на вибір пацієнту: основний ідеальний і альтернативний. Вибір завжди за пацієнтом!

Брак коштів для лікування. Іноді вартість лікування перевищує фінансові очікування пацієнта. Як правило, комплексне лікування займає певний проміжок часу і розбивається на етапи. Важливо донести пацієнтові, що оплата відбувається по мірі виконання стоматологічних послуг і немає необхідності платити відразу всю вартість комплексного плану лікування.

Також стоматологія SKYCLINIC пропонує свої пацієнтам скористатися кредитними сервісами ПриватБанк «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка». Про варіанти оплати в нашій клініці можна ознайомитись, перейшовши за посиланням.

Час на “обдумати”. Як правило, після первинної консультації стоматолога, у пацієнта виникають додаткові питання до стоматолога. Саме тому після проведення всієї необхідної діагностики, планується основна консультація, де складається остаточний план лікування і пацієнту призначається лікар-куратор, який супроводжує його протягом усього лікування і якому завжди можна задати всі питання, що цікавлять.

Бишук Богдан Михайлович
Бишук Богдан Михайлович

Медичний директор SKYCLINIC. Спеціаліст з медичного менеджменту. Практикуючий лікар-стоматолог, ортодонт з 17-ти річним стажем. Веде консультативний прийом пацієнтів з клінічними ситуаціями високого ступеня складності. Регулярний учасник профільних форумів і конгресів. В практиці робить основний акцент на комплексний підхід у вирішенні складних клінічних ситуацій і турботу про пацієнта, що гарантує отримання ідеального результату. Богдан Михайлович є ментором для Команди SKYCLINIC. Під його керівництвом проходила своє становлення ортодонт Анна Сергіївна.

Коментарі закриті.

Супутні послуги