7 ознак якісної стоматологічної клініки

7 ознак якісної стоматологічної клініки
Зміст
  1. Якісна діагностика та планування лікування
  2. Компетентність і товариськість
  3. Відповідальність і вміння планувати
  4. Надійна система профілактики
  5. Чесний маркетинг
  6. Правильно підібраний і навчений персонал
  7. Любов до своєї роботи

Як Ви визначаєте хорошу стоматологію? З боку стоматологічної клініки успіх визначається, як стабільна кількість постійних задоволених пацієнтів і приплив нових клієнтів. Однак, це не може бути єдиною мірою успіху, адже успіх багато в чому залежить від того, що думають самі пацієнти.

Якісна діагностика та планування лікування

Для кожного пацієнта важливо, щоб стоматолог міг вчасно і оперативно визначити причину хворобливих відчуттів і якісно виконати лікування. Важливим моментом в якісній діагностиці є також вміння пояснити, як і чому виникла ця проблема.

Компетентність і товариськість

Безліч пацієнтів відчувають тривогу під час огляду і лікування. Вони можуть багато розмовляти, щоб якось справитися з емоціями і стоматолог повинен володіти достатнім рівнем розуміння і емоційного інтелекту, щоб підтримати пацієнта.

Іншим моментом є вміння доктора коментувати всі його маніпуляції – це демонструє не тільки його компетентність, а й увагу до пацієнта. Наявність досвіду в різних видах терапевтичних маніпуляцій є беззаперечним.

Відповідальність і вміння планувати

Складаючи план лікування, стоматолог повинен відповідально ставитись до виконуваної роботи і крім основного ідеального плану лікування запропонувати пацієнтові альтернативний. По завершенні лікування пацієнт повинен відчувати себе настільки комфортно, щоб захотіти повернутися в клініку в наступний раз.

Надійна система профілактики

Задоволені пацієнти завжди будуть повертатися в клініку, навіть, якщо їм потрібно пройти тільки профілактичний огляд. Це також стосується екстрених випадків і діагностики хронічних захворювань.

Чесний маркетинг

Чесна клініка по відношенню до пацієнтів в лікуванні має такий же підхід і в маркетингу. Об’єктивні відгуки, рейтинги та рекомендації клініки в Інтернеті і по «сарафанному радіо» приведуть нових пацієнтів. Задоволений постійний пацієнт може порадити клініку своїм друзям, якщо вона дійсно відповідає всім його вимогам.

Правильно підібраний і навчений персонал

Не тільки сам лікар, а й інші співробітники є основою успішної роботи клініки. Для пацієнтів важливо, коли їх приймають з посмішкою на ресепшені, з лікарем працює кваліфікований і турботливий асистент, а адміністратор дзвонить через пару днів або тиждень, щоб дізнатися про самопочуття.

Любов до своєї роботи

Зрештою, важливим фактором, який також дуже помітний в роботі будь-якого професіонала – це любов до своєї роботи. Стоматологи, яким подобається їхня робота, працюють відповідально, педантично і завжди на результат. Вони зроблять все можливе, щоб робота була не тільки добре виконаною, але і естетично привабливою.

Супутні послуги